söndag 13 december 2009

HEjjeh <33
i fredags var jag lite på stan me soffe<3 vi provade lite kläder och hade kul om vanligt!! :D
Mamma kom och hämtade mig på stan så vi åk
te hem, hemma så hjälpte jag till med maten också ringde Elin och undra om jag vela gå på lusseinnebandy med henne. Typ klockan 7 var vi på järnvallen, när man skulle in så var man tvungen att blåsa i en sån där sak som kolla om man hade drukigt, Elin var full så hon kom inte inXD skojja men ajja..
på järnvallen så träfade vi johanna <33 åsså såg vi två snyggingar!!<3 när vi kom hem var kl halv tolv XD

Lördagen:
På lördag morgon så ringde jag Elin och vi bestämde att vi skulle till valbo.
I valbo så hade vi as kul!! vi va JÄTTE flummiga så vi skratta typ åt allt!! vi handlade lite jul klappar:D när jag kom hem så kom farfar för mamma o pappa skulle på fest...

Söndag:
hejjjhe idag så vaknade jag av att det ringde men han iinte på deet så jag somnade om sen ringde de igen då hann jag inte heller på det. jag såg att det var ebba så jag ringde upp och hon undra om vi kunde samåka till trebo, för där skulle vi springa med fotbollen..
Jag hade som vanligt glöömt :S Slarviga jag men vi sprang lite sen åkte jag hem och duscha. Senare åkte vi på julmarknad i höbo jag ringde annie så jag träffade henne där och vi kolade lite.. DET VAR AS KALLT!!!!!


Ajja lyckad helgg! men den gick lite för fort tycker jag !! XD <333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar