måndag 8 mars 2010

Skoola idag dåe :/

Hejhej;)

Idag vaknade jag av att pappa väkte mig ..
Jag fick lite panik när jag insåg att jag skulle till skolan:/:/
Men jag klädde på mig, åt frukost, borstade tänderna och lite annat fixx :P
Sen gick ja till bussen när jag kom dit trodde jag att det bara var jag som skulle åka buss, men efter en stund så kom Sigrid, Sofia och Ebba :)
På bussen träffade vi Annie :D (L) När vi kom till skolan satt vi uppe i hallen och väntade och efter en stund Rolf..

Vi hade matte, Engelska, Svenksa och historia tror jag XP
Men på sista svenska lektionen kollade jag, Sigrid och lollo på i taket lyser stjärnorna på Sigrids nya LG Tuch XD Efter svenskan hade vi elevensval...
Efter skolan åkte jag , lollo och Ebba hem till Ebba :D Vi hade kul!! :P

Ajja lyckad dag idag mee ;D:D:D(L)
Tack till alla som gjort allting lättare :D(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar