onsdag 19 maj 2010

Bubble trubble!! xD

Hejjeh!;D <33
Idag i skolan var det flumm!! Eller ska man kalla det skumm? xD
Det började bra slutade med kvarsittning xD
Allt började på våran No lektion :P
Jag, Emma och Sofiia var en grupp,man skulle blanda olika saker med vatten.
Allting gick "bra" tills vi komm till att vi skule tvätta ur muggarna när vi hade blandat olja och vatten..
Jag och emma stog på toa och försökte tvätta ren muggen men det gick inte så vi skulle ta lite mer diskmedel, men det komm inte så lite..
Efter några minuter var hela handfatet fullt med skumm och jag ba: HÄMTA SOFFE!!
Så emma sprang och hämtade soffe..
Vi as garvade!!
Och skummet försvann inte :S Jag fick panik! så till slut skrek jag: ÖPPNA TOALOCKET!!! Emma öppnade och sen stog jag och öste, öste och öste över skumm från handfattet till toaletten! xD Sen gick det inte att spola toan så jag stog och öste vatten i toan med muggen..
Efter att allt skumm hade fösvunnit från handfatet och jag stog ch öste vatten i toan så tappa jag ner muggen i toan :S
As garv igen!! xD
Så jag tog upp den me en massa papper!!
Sen tvättade jag den igen och då blev det över skummat igen!! :S
Så då ville vi inte hälla ner det i toan satt vi slängde det i paperskorgen och täckte över det! :P
Vi städa bort allt och precis när vi hade städat klart kom Helen och var skit arg!!!!
För vi hade missat typ hela lektionen :O
Så efter skolan skulle vi sitta kvar, men då var hon inge arg så då behövde vi inte jobba :P vi satt och pratade med henne om typ allt :P
Ajja nu orkar jag inte skriva mer baii! <33 ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar