måndag 23 augusti 2010

Hejj :)♥
Nu har jag hunnit varit i skolan, vart med ebba lollo o soffe och varit på dans :)
Det var jätte kul på dansen och jag och Elin ska kanske prova tävla ! :D♥

När jag var med Ebba, lollo och soffe så skulle vi spela in en parodi på Bert som skulle heta Berta. x) Jag var lill-Erika Lollo var Klimpan, Ebba var Berta och soffe var Åsa x) Alltså lill-erika är istället för lill-erik, klimpan istället för klimpen, Berta istället för Bert och Åsa istället för Åke xD
Men vi han typ inte :P

Direkt efter skolan så åkte vi till gymmet (ni vet där vid klaras) och skulle fråga om det var nån åldersgränns men det var det inte typ så vi ska prova gå där! :) Är as taggad! :)

Ska föröska ta mig tid till att fixa en ny header :P den gammla är riktigt ful och aa:P

Baii <3

MatildaMimmiWickström♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar