måndag 30 augusti 2010

Måndag igen ;P

Hejj;D

Idag vare skolan igen dåe! :P
Efter skolan skulle jag va med Mathilda m och Clara.
Men när jag ringde mathildas mobil så var det ingen som svara så då ringde jag till clara men då va clara hemma :O! för hon skulle inte va med xP och jag fick inte tag på mathilda så tillslut skulle clara vara med enn då :P så då skulle jag möta henne och när jagb hade cyklat ända från stan och hade precis cyklat förbi åsen då ringde hon och sa att hon inte skulle va med :O
Så då var det bara att vända och då träffade jag mathilda på stan ! :D Jag växlade in ala mina småpengar det blev 369 kr !! :O :D
Vi gick lite på stan och så sen åkte vi hem! :D

I skolan hade danne DAMP på so:n ! Han stoppade in massa saker i min tröjja ! :O Och då vart jag sur på han och bröt av hans penna ! :D

Kul dag ! :D <3

MatildaMimmiWickström♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar